2009年10月3日 星期六

3hrs的買,買,買同換,換,換


這個月的schedule真是排得密不透氣, 就連shopping的時間也只可以排在星期五放工後短短的3小時,又好肚餓wor...唯有好無儀態咁邊行邊食

首先去補給outjob要用的化妝品...今個Friday將會係我第一次實戰出job, 雖然只係做assistant, 但我都想做好d,不要拖垮別人....其實仲未買完, only 買左2款base, tube裝係for個妝貼d, long lasting d, 另一個aut裝係for遮紋,令塊面平滑d, 跟住個2個compact其實係用作代替bobbi brown嗰款好出名的Shimmer Brick Compact做highlight(因為miss話最少要帶pink 係同brown 系, 所以都搵左好耐先搵到個稍為接近而個price平返一大段la)

尼支glitter好抵only$29(唔記得係日本/korean製), 但非常優質, 原本h&m or sephora個支都諗住殺la...但估唔到俾的係間專買d professional makeup products的小店搵到支更好用的, 它的閃更細, 濕度剛好看簡單d講-即係唔似d很俗的cheap 嘢)...因為剛上了2堂用glitter化的妝...所以先搵返支
總於有返一樣係買俾自己
...其實正確d講係交收返之前係ztyle同團講的甲油~Athena好靚女ar~

難得可以出街, 自然順便換返少少samples`la,其實有好多因為唔順路已經無換到><


話就去左卓記行左一圈, 準備出門口, 俾隻龐然大狗擋住左整個門口呀!
`嘩然佢去到我脹位高, 雖然的唔係特別怕狗, 但係望住佢個大口有d"協"...但跟住同佢有d距離時望真d又覺得佢幾得意, 就用手機偷影下佢, 但佢好似知我偷影佢,時不時"bear"返我ar...搞到我手震震tim~


沒有留言:

張貼留言