2009年10月20日 星期二

發現左一個粉底新配方!

好多人化妝都注重對眼, 但我自己就着重個底妝, 因為我覺得皮膚靚的女生就已經令人有莫明的好感 而且感覺上亦有份好氣質
...所以我成日都會左溝右溝的嘗試唔同的MIXING 希望搵到令個底更PREFECT的方法
...而今次尼個配方的誕生係源於之前幫襯BOURJOIS時個BA送左個偏深色的粉底液的試, 佢都幾薄身GA, 但遮瑕對我稍為不夠同埋真係深左D AR....再加上尼2日突爆粒粒..唔用得ROJUKISS 支BB CREAM住(佢無咩鎮靜粒粒的FUNCTION), ,,,於是靈機一動用ESTHENED做個BASE再加一D去MIX 尼BOURHOIS隻粉...嘩!!!效果超好, 麥都遮晒次餘, 仲超好推又NATURAL..最重要係COVER左一日的面上粒粒無惡化, 而且亦穩定左逐漸平伏,





至到第2日今朝起身, 個D粒粒細左好多幾乎平晒, 於是我又詆下MIX IPSA嚟用...因為單用IPSA真係好黃面AR







結果...有目共睹..係白返晒...好似做左美白療程咁


沒有留言:

張貼留言