2009年10月13日 星期二

我好似患左一個好可怕的....症呢!!!

我似乎....其實都有9成咖la...係患上左尼個好可怕嘅強迫性敗家症....唉~認真手尾長
...事源今個月諗住已經大破財買左handybio就安份d唔好亂洗錢...點知2日都無...出job個陣見到師姐用mary quant d shadow好靚, 就成日心思思想買...咁諗住今日行開荃灣, 我記得千色店底層有counter, 於是就決定去買....哈!去到竟然摺左....你要知道plan左要買嘢買唔到會好唔舒服咖ma..於是又諗起miss前日係bourjois 買 d嘢都好似唔錯於是又去左隔離睇...嘩然發現佢做緊個set都唔錯$148包1支eyeliner(有好多款)+招牌兩用shadow(自選色) 又再可以加$88換多樣products(唔包foundation)...就係咁又買左一堆東西...but最唔好彩竟然全無貨要訂, 要1WEEK先可以攞到....
.....無實物在手...滿足感大減wor.....於是又遊左去隔離買d日本妝物的counter度手多多麥都試均下, 又買左下面尼樣東東~

個樣係咪好Q 呢~



好似好萬能咁..我諗住帶佢出JOB可以帶少3樣嘢.HOHO....我係COUNTER試個個質地都好似幾好...HEHE I HOPE IT IS GOOD LA~試真D再同大家報告


2 則留言:

  1. Makeup Artist - yumi2009年10月13日 下午6:45

    敗家症, yeah!!!!!!we r敗家女!
    其實mary q的eyeshadow幾好架, d 色好出, 不過..唔方便又要group埋一齊, 唔係我會買多d,XD

    回覆刪除
  2. 我有一排都係咁... 真係要忍手呀....
    [版主回覆10/15/2009 00:15:00]無錯...真係要自制下...唔係真係荷包大出血

    回覆刪除