2009年10月15日 星期四

昨天初試ipsa皮膚分析機!好pro~




super thx theztyle & ipsa 抽中我可以試到最新的純美持久熱感粉底霜

昨天好趕急咁把握上堂前的1hrs先去重慶取換領信再趕去sogo取ipsa粉...真係跑住去
...不過第一次試她家的皮膚分析機, 感覺好pro呢, 我之前也做過很多家類似的皮膚分析機(有la, sh, fa字頭的brand)但尼部係最清晰同感覺精確一d
尼部機可測試肌膚的水分保持力、皮脂分泌力、透明感、張力彈性 及肌膚紋理等。當然還可以幫客找 出最吻合面部及頸項膚色之粉底產品!...而令我好開心嘅,係我d皮膚分數都比意外地高分wor, 佢仲可以測到我應該係因為瞓得少而血液循環差d...超犀利,因為個ba 只係卸左我比較好樣個下半邊邊, 個眼圈都無抹到都可以check到....勁!...唔知平時可唔可以walk in去check呢
好正wor~

其實check到我可以用101會白d同帶d pink~但我都係想要較遮瑕同natural的color, so 要左102最自然的color



價值$360大元的cream foundation一開...嘩! full爆



點知開埋個膠面...原來都係好似平時尼類packing咁係容量好矜貴咖~真係好開心有幸有得試用


返到屋企係檯面仲收到curel寄俾我的小試用tim~haha真係意外wor~





夜晚順便試埋上次團購都未開用過的china glaze nail~好忙ar


好鬼上色wor, only揸一層就ok, 勁啱我尼d要快的人





尼款topcoat真係好值得推ar~尤其對好似我尼d對手唔可以靜止多個5min嘅人..佢係幫dnail極速乾透, 其本上我揸完第2隻手, 第一隻手個d已乾晒la~正





1 則留言: