2009年10月20日 星期二

我要開始的我的內外美肌大行動~





我本身D皮膚很能反映出我目前的精神狀況的,..通常係過重的壓力, 繁重的工作以及嚴重的睡眠不足...臉上就會生氐不息的出粒粒,,,很是煩人AR..再加上我係絕忍唔到手..明知不可為而為之咁將D粒粒唧損.....一流血的傷口就好難遮LA....所以今次我要嚟個活化美肌大行動, 外有HANDYBIO而內有登登登登..."Charming Enzyme 酵素液".....好多謝THE ZTYLE選中我有機會參與乞次的酵素液試飲大測試~其實愛美的我已經試過好多口服的美容食呂R飲品咖LA,當中好為人熟悉的"F"字頭很貴的COLLAGEN飲品我更是飲了一整套共12BOXS 呢.....但太多都期望大於效果
...雖然失望了很多次...但我仍是對這類PRODUCTS充滿憧憬的, 就好似今次尼個Charming Enzyme 酵素液...個INTRO簡直係囊括晒所有女性畢生都在努力中的項目-美肌, 排毒, 減肥, 去水腫, 抗老...唔好話全部都WORK, 尼度有一半WORK我都好高興LA. I HOPE IT IS WORK AR AND THEN 我可以有素顏美肌的一天



 .....味道好甜(係甜得濟...都係溝水飲好D)


個質感有D似川貝枇杷膏咁~


***好啦攞完嘢又開始身癢想買嘢.....一定係出街前俾個FD挑起左條買嘢根.....

於是又買左下面D 東東........


尼盒眼影係自選COLOR, 係我見完人哋千變萬化的MIX & MATCH功架後,忍唔住買...尼款/S係CREAM MIX POWER壓製而成, 所以融合左兩種眼影的特點


買左幾件秋裝...而家我已經唔會好似以前成日買D咁貴的衫...D 錢會投資多左俾面上....正所謂人靚自然着咩都靚...所以都係投資多D去整靚個樣先

...D衫2百零蚊3件衫, 都算抵LA~



好特別的針織外套, 織有格仔紋呈有




個開始的我的內外美肌大行動~





LACE形的針織領..好別緻~


***SHOPPING 完, 條隱終於都平伏返LU^^



沒有留言:

張貼留言