2009年10月18日 星期日

IPSA試面效果+日前敗家的成效圖~


取左粉底的昱日即9秒9試用啦
........總括而言佢係很好推的,即使係鼻翼, 那些粒粒瘡疤結招甩皮位, 它也不會CLICK粉, 不知是否因為此粉係遇上體溫後就會同肌膚融合, 所以感覺上都好貼妝同埋好LONG LASTING下,我今日幫一位年長D的媽媽試用左尼款粉底, 由早上7點經歷左10個小時的風吹日晒, 去到黃昏時份也沒有怎樣脫妝, 的只需輕輕幫她ON TOP加一層LOOSE POWER就OK
...好啦講返我自己的試用..由於我無試到淺一個色號101的效果, 所以我唔敢話尼款粉偏黃, 但是102色對我而言的而且確係偏黃左DD
...其實之前個BA都係SUGGEST我用101, 但係我自己硬要NATURAL D嘅色, 但係自己本身個色又唔夠NATURAL WOR...OHOHOH

其實都幾明顯同條頸有色差...同埋佢本身唔會好厚粉感, 所以太深的疤都唔會話全COVER晒, 但都遮左9成咖LA,...因為的本身係好多印同傷口咖, ONLY靠粉底遮到咁,其實佢個COVERAGE都OK 高咖LA, 你睇連眼圈都遮晒仲要無乾紋^^..不過我堅決係唔智搽埋條頸咖..因為我懶


其實再加多層白D OR透明色的LOOSE POWER, 個TONE都好似會白返D, 個色差都唔係好覺.....HEHE大家都無DD想知我用左咩MAKEUP 呢
...嚟啦俾下面等我SHOW下我D敗家嘢先.....請看下文


之前係BOURJOIS敗的東東~


首先用支紫色的EYELINE PENCIL畫到粗一粗, 再BLEND鬆條邊



ON TOP加上尼款04 NOIR PRECIEUX色SHADOW


JUST ONLY 2 STEPS雙眼即時有型晒, 仲好LONG LASTING TIM, 唔卸妝都好難整走佢


敗家未完.....跟住托MISS買的PAINTPOT返左LA, 因為MISS買有折, 盛惠$112..其實我自己唔係油眼人,但唔知點解化親D人都好油下, 所以真係要買返個傍身, 我買左一隻近膚色的, 因為幾乎係百搭, 又可以上到眉骨做埋HIGHLIGT, 用盡佢, 今日已經再次肯定它的防水防油的功效真係無得頂, 事關我用左佢去化其中一個胏妹妝, 嘩!舟車勞動左成, 成眼影都仲KEEP到...勁!



跟住行過卓越我例必會望下嗰隻可以撕開幾片的棗花返貨未(佢已經斷貨多時LA),終於俾我再次見到它的蹤影...即掃兩盒...可以做返個TONER MASK LA^^


沒有留言:

張貼留言