2009年10月14日 星期三

BB CREAM試用編之"E" for Esthemed

再一次多謝the ztyle 同 esthemed抽中我去試用尼款新bb cream~...相信如果好似我尼d成日去逛萬0的sis一定一早也已發現了這款bb cream的存在 吧~因為它包裝上那個11合1功效&韓國銷量no.1的字樣實在太觸目了,而且它的售價也較常見的bb cream便宜ar...不過在沒有太多的廣告宣傳下, 難免令人有少許猶豫去買來一試..好就我為大家拪揭曉它11 in 1的magic la~


 


上一編都提過尼款bb cream係偏白色嘅~可能係由於佢好強調其中一個功能"高效美白"所以佢本身亦是較白, 而據我自己的經驗如果搽一d skincare上面係會立刻有變白效果的話, 那麼那個美白效果通常都會較見效~

不知是否因為尼張相係零辰5點影的關係, d 日光令到個skin color好慘白...but其實搽上面後係會成個tone白左, 其實細心D睇會發現同條頸唔同色. 同埋沒什麼遮瑕力, 因為它沒有什麼膚色再加上質地亦都較薄邊. 其實它會較像skincare, 同埋個人覺得用它做妝前base會較好...當然如果skin color真係超白, 而skin又好好無咩瑕疵的sis就咁用它, 其實是很不錯的, 因為它確是有一個穩定肌膚的功能... 為什麼我會就它是穩定呢?因為我只是用了它短短的數天, 很老實我真的不sure它的"回復彈性", "修護肌膚"功能, 但有一點是見到的, 就係因為我尼幾天都only瞓得好少, 工作又煩重, 照往常就一早爆瘡爆到痴線, 但...touch wood..今次無事wor, 仲要試用前生的粒粒係無惡化, 而且恢復得挺快~

其實它除了偏白些, 幾本上作為一個base係唔錯咖, 又唔乾, 但又唔lup, 又tune返均成個tone, so我都無再apply 濕粉, only直接搽上lancome的超薄身2-ways cake 即係尼款http://www.theztyle.com/blog/space.php?uid=8290&do=blog&id=8246 再加返少少胭脂...再係咁e化返個單眼妝就由殘樣變精神look

過左數小時後再補影一張, 都無咩油, 係個t-zone有輕微"令令"地, 都ok 嘅~不過去到放工時候就同往常一樣可以吸滿一張面油紙lu...不過我自己本人係孚懶唔補妝咖, 所以出油係好正常下^^
haha..貪方便用手機影咋~所以d質數差d~

2 則留言:

  1. 你d皮膚...好好呀 >.<
    [版主回覆10/14/2009 23:48:00]唉!靠化妝咖咋...卸左就好驚嚇咖la

    回覆刪除
  2. 你畫眼線好靚啊...?可否教學一下..?皮膚超好...羨慕..
    [版主回覆10/15/2009 09:48:00]都無咩技巧咖咋..不過我一定要寧願先畫EYELINER都唔搽MASCARA...皮膚好係呃人咖....靠MAKEUP咋

    回覆刪除