2009年10月28日 星期三

練妝28-10-10


好開心今次練妝的MODEL係一個我係網上都交往左一段時間的朋友仔LINGLING(真係不得不CALL HER 朋友"仔", 年紀同個臉都很小啦), 我倆都是怕生之人, 但唔知係咪都ONLINE CHAT左一段日子, 見面時又無隔閡&代溝AR
~




起初都有少許WORRY尼位獅子+天蠍的完美主義者會好高要求...要知道我D技術距離完美係未及邊際呢!...不過LINGLING很好人全程都好NICE AR, 仲好貼心回家後自行拍下眼妝的CLOSE-UP & SEND俾我呢!今日我還見到她將自己WESITE的PROFILE PHOTO換左做昨天的妝容照....好開心
....不過昨天真的是一個很好的經驗, 因為第一次遇到一把咁ORIGINAL的長髮(未經熨染超順滑的黑髮)...也給予了好多機會讓我俾ISA指導.....每次的練妝都讓我發現了很多新的問題, 看來唯勤是岸呢...真後悔太遲讀化妝, 太多嘢想做, 但時間太少, 力量也不足>< 



這是LINGLING SEND俾我回家拍下的眼妝照..越來越愛這款超平假睫毛, SO NATURAL 呢~才$38/10PAIRS


1 則留言: