2009年11月2日 星期一

Charming Enzyme試飲記x放縱real life大公開!!!


再次多謝
theZtyle x 卓悅 Charming Enzyme 酵素液抽中我參加今次的試飲
~...雖然難得抽中一個可以煥然身肌的機會...但係過慣放縱生活的我依然不思長進的
持續過我那頹廢的都市生活沒有好好的去配合呢
!....I feel so sorry ar.…..就等我將我那full of junk food, 勞碌的日常生活 公告大家吧….美女們千萬不要參照ar…..





以下係我由試飲至今2weeks的生活概括….基本上我係個好穩定的人..so大致上日日如是


早餐- m記豬柳/豬柳蛋漢堡+coffee (沒有它的開眼coffee, I can’t open my eyes to work…but 日日都一個burger…1 month我麥kill左廿個…oh! My god)


lunch- 外賣速食(川味薯粉/ 上海酸辣雲吞/ 叮叮飯/ magain-我頂自己唔順)


tea time- 1 week 2-3( 串燒薯條/hot dog/ 沙爹牛肉包)


night- 街邊嘢食(燒賣, 魚肉, 撈撈包裝食物)


宵夜- 沙爹王(因為close得夜)/ 燒賣/ 潮州餐館/ 公仔叮叮點心)…視乎我當晚有無練妝/ 上堂同埋晚上食左幾多嘢LA而決定食邊樣


運動- 1WEEK 2-3次拖住d化妝裝備行下+shopping 敗家...(不過好似係心理同荷包消耗多d

)


作息時間:我基本上星期一至六都係要6:30a.m起身(無計要趕村巴返工), 但係夜晚就越嚟越夜瞓,因為我只有晚上的時間先可以做自己的事,所以往往搞到1-2am...唉!現在我將我僅有可以瞓晏d的sunday也排了去outjob...重大穫要成5:30a.m起身....唔緊要...我就嚟train到唔洗瞓咖la


*****好啦!入戲肉了...有請我的幫手~otto水分測脂磅



1st day of first week


5th day of second weeks


....買左咁耐,唔係今次試用..佢都未必會有重見天日的一天
唔好睇我d日常生活咁"精彩"ar, 我試飲前後d BMI指數&水份指數都係正常位咖(以一位15-39的女性的理想指數係BMI:20-32%,水份:48-58%)可以睇到其實我飲左2個月的分別不太大WOR(但我要聲明一件事, 就係試飲期間正正是有5天M小5到訪AR), 而之前有好多SIS都SHARE過它的排毒FUNCTION了得, 其實在剛開始飲的第一個星期真的很WORK的, 我每早晚各30ML,


其實mixed左水之後飲,有d似西梅汁


早上空腹 一飲後過一會就已經有感覺, 但不是肚子痛的那種...尼種感覺對的尼D排毒有困難的人仕真的很好呢!

...但可能因為我是由讀書時就有這方面困難的嚴重人仕, 我沒有出現一日多次的排毒情形呢....但每日都有我就覺得整個人也輕鬆不少....但去到第2星期也是M小姐到步時, 再加上多了要5:30起身趕出門..個人好緊張......就開始不是每天也有了

至於美肌功能, 我給這2星期的前後相片大家看吧.........但我好唔想俾大家睇我素顏la
...我要將佢縮細細細細.......有睇開我d share嘅朋友們都知我之前喊晒話勁生粒粒嘅....咁都搶救個一輪嘅...但面上仍遺留下好多紅印同瘡疤


前.

後(其實都近看仍可以看到紅印, 但下巴那個重創位確是淡了很多呢!而眼圈好像是沒那麼深...maybe心理作用).......


總括:它都算是一項飲左你會"睇到和feel到作用"的口服美顏保健產品...唔似有好多其他同類products..你真係飲左同無飲都無咩分別...而我個人覺得成效顯唔顯住都好睇自己的相應配套行動做得好唔好(例如:節食,運動....)...呢個世界不嬲都無不勞而獲咖la.....剩飲就可以又瘦又靚....i think 你和我都知世上無呢d靈丹妙藥吧!!!但佢係絕對有扶助功效咖




沒有留言:

張貼留言