2009年11月8日 星期日

6-11-09的outjob

下面係我6-11-09的outjob 相, 今次終於有機會跟到學校裏其中一位大紅mua和我的髮型阿sir一齊outjob la...不過實在太忙了, 完全沒有可以偷師的機會 ..連相也影得很少la


早上化的小


妹妹(因為實在太細個了..我咁大過都未做過姊姊呢

)




雖然我set頭mama吁地..但都唔會話好驚...但係我阿sir好企唔企..企係我後面wor...超驚...借d意請位妹妹轉一轉個位 haha....無俾人望得咁仔細...當堂鬆返d, ...最快搞掂...(本來)...當我好悠閒執緊東西....有位姊妹突然行過嚟同我講佢未set頭...eeee..大家望住我好似得我得閒..but only a few min left 咋...搞到無插頭要喱入廚房整...整到我成頭滴汗

......幸好都趕得切...but因為個廳已企滿人太混亂我入唔到去check有無漏嘢.....結果上半day job完左回到家先發現..我成set掃lost左....簡直成個人down到跌入寒潭ar
...好彩仲有一絲清醒, 9秒9 call 位mua 幫我留意下搵唔搵得返...尼段等call的時間真係好難捱
..好彩有另一位同是工作上識的mua好朋友安慰me...finally係接近要去酒樓補妝時終於收到call, my brush are back..
keep going on.....去到酒樓..超乎大家預算地busy 呢! only3位ass要負責9個(奶奶,媽媽,姊姊)的妝+頭...
...開頭都仲有力氣影下相.....後尾一整完就sit down食嘢la...thx phoebe好細心攞埋食物同飲品入嚟俾我哋可以即時補充能量la


臨時加set的頭, 位靚胏妹話想試下set晒d頭髮上去wor, 叫我幫佢整下^^..好搞笑..其實當晚原定係要上髮型班..但學生+老師均同場outjob..當然要後補堂la...但當晚由於我set嘅頭仲多過平時上堂set嘅..我阿sir竟然好認真咁研究我set d 頭...嘩!等陣ar...未得咖>


日妝轉晚妝law...hehe..其實都係加深下同埋落返d highlight^^


沒有留言:

張貼留言