2009年11月19日 星期四

用新的all in one練妝~

話說我買左近期最愛的all in one 後, 真係大派用場la

昨天仲用左係練妝model的面上la....yeah~


不過尤於靚女model稍後時間約左親愛的男友...umum..我就化得清淡d(用左最右上角個組e/s+pink系個組胭脂)...不過真人睇其實係明顯見到咖, 但一影相就唔多覺ar...不過個lip gross唔係太出色我另用第2支


尼位靚女d skin靚到暈, 化完連miss都讚個底妝好得(其實係拜model d skin靚咋)...尼張相係一d都無修過, 現場睇更靚可見d皮膚真係好到ar痴晒線



我練妝通常係唔噴spray咖, 但由於model本身d hair較幼同短,所以即使係set左我前日outjob幫其中一位姊姊set的頭款(即下圖款), 但絕對出嚟的效果係另一個樣law



呢位靚妙妹的頭髮係少見的及腰長髮......真係激多頭髮ar!


1 則留言: