2009年11月2日 星期一

浪漫滿瀉於黃金海岸~


1-11-09係我第3次踏足黃金海岸呢....相不到闊別多年再次到訪係以一個化妝小學徒的身份去出job~...如果未決定去那裡擺酒的準新娘子們, 我誠意推薦給大家尼個面向美麗海境又有豪華遊艇作伴的浪漫場地呢


一去到新娘家, 就先幫外母大人化返個靚妝同set埋個頭先


睇下媽媽笑得幾開心, 保養得很不錯呢, 皮膚比很多後生女還要好, 她仲同我講平時從未化過妝, 尼幾日仲日日fu mask tim...問我上唔上妝, 我答佢不知幾好, 勁貼! 佢又好開心咁同我講想d頭髮要放d落嚟.我就同佢講...其實你好瘦啦, 唔留其實會更靚咖...於是到左晚上我就幫佢set埋上, 成個look grand晒...嘩!佢睇完超開心, 仲話好靚tim



朝早去完女家, 之後同phoebe(當日的主mua)去左男家化奶奶, haha..唔知點解偏偏的最差就set頭...當日係咁set, 又係我set奶奶頭la^^


奶奶好高貴ar!好襯尼種髮髻, 佢d親戚見到都讚佢好睇, 佢好開心,客人開心, 我都好happy
佢仲俾多封利事我tim
尼d. 夜晚為左襯佢件晚裝, 佢想我幫佢整半頭, 於是放左d頭髮落嚟再加左d珠飾上去, 個look又唔同左lu. 但都係好靚好高貴



因為今次我係跟全日的關係, 所以跟大隊一齊出外境尼~ 超晒...真係辛苦晒新娘同新神lu, 仲要着住焗到爆的禮服~



新娘子好清楚自己適合一d淡雅妝容...確是顯得好出塵脫俗呢

上下倒影,,,水天一色~我幾有詩意
返到入新娘房我幫新娘set完個髻..見到大家姐站在一旁, 面上的妝因為之前全溶了,...就幫好整個再上..再次索爆, 同新娘子一樣同是美人胚子呢~


 


攜手踱過幸福的下半生呢, 場面很感人...其實進場前我係後面做緊超齡花女拖住條婚紗尾咖






完工lu~...但回到家都已經12點la....

..不過好開心又多1 day的經驗^^...我要加油!!!


3 則留言:

  1. 當日奶奶頭set得幾好呀...夾得好實....而且顯得奶奶仲高貴....加油呀!!!!
    [版主回覆11/03/2009 17:31:00]HAHA~落左超多夾~尼度係我全部相la, 你想copy尼度定係我再send俾你ar, 如果re-send我要back to home先得, 因為office attach 唔到相^^

    回覆刪除
  2. Tina Hwang Make Up2009年11月3日 晚上8:38

    好叻叻呀! 跟全日...一定要用好多精神同體力, 加油呀!
    [版主回覆11/04/2009 13:16:00]其實係等的時間比較多呢~...其實今次係第2次跟full day...雖然辛苦d..但我覺得好似學多d嘢la

    回覆刪除
  3. 頭 set 得越來越靚喎~ 快 d 練好 d 妝, 好快可以接新娘喇~
    [版主回覆11/13/2009 13:18:00]haha...兩範我都努力..希望真係可以有進步LA

    回覆刪除