2009年10月10日 星期六

我的第一次 asisstant outjob~


9-10-09 friday係我自今年7月開始學化妝以來第一次嘅outjob, 真係老套d講句既緊張又興奮
...成日又驚自己遲到又驚帶漏嘢
.....結果係我去度食埋個m記早餐都仲早左好多...and帶左2個超重行裝....hoho....我仲體驗左一場力的表演ar, 抽住d重裝備行4層樓x2~haha...唔知咁樣會唔會減到肥呢

事前我已經幻想過好多唔同類形我可能要化的人樣...但我估唔到無一個中...因為我化嘅係混血美女呢

而且原來佢係半娘嚟咖~右手邊係佢個靚表姐但係另一 位ass化+大師姐典今次嘅首席MUA yumi化嘅~

YUMI化嘅靚靚新娘~
真係好上鏡AR~

跟住去左德福內的酒樓~場地都幾靚WOR~

話晒你都係我第一次OUTJOB嘅MODEL, 緊係影多幾張LA~
仲有我化左奶奶TIM~...HAHA估唔到我都未搵到MOSEL上今個星期堂長輩妝, 就已經實習左先

尼位小朋友都係跟足全程, 係重要一員嚟咖, 好精靈咖~

最後我先醒起..係WOR..我有化新郎哥WOR剩係掛住影靚女唔記得形仔新郎TIM.....先急忙補偷影一張(HAHA...因為佢地都好忙我唔敢打搞佢俾我影...)

客人們對我都真係唔話得, 成日驚我們餓, 請我們食左超多嘢, 夜晚我入左新娘房補妝, 又預留左幾道菜俾我返出嚟食, 連花膠魚翅你們都預我食兩碗, 話養顏WOR~真係超LUCKY遇到好客人

P.S不過真係好開心可以同大師姐YUMI出JOB仲可以跟足全日,佢真係好勁又好人,仲教左我唔少TIPS!!!...我又可以偷到師, 係度預祝佢星期二個JOB順利成功, 我等睇你靚相~

 




沒有留言:

張貼留言