2009年10月10日 星期六

期待已久的handybio^^


昨天終於可以取機回家了, 感覺上好像快要重拾我久違了昔日的好皮膚了
.....取機的同時還上了一個簡短的course...講者好風趣幽默,不過如據他所言, 我們一般用手搽的skincare, 即使更勁都only去到skin 2mm下, 而skin的所謂2mm下都只不過是一些障礙層/角質層...oh! that mean之前好貴買的skincare...serum...全都只係滋潤左d角質層
....算la~逝去的日子不可留, ...我一於勤力d...誓要補返我之前失去嘅...要更加靚靚~

呢set 嘢係付帶嘅...仲有1支卸妝+1支洗面(forget左影相)

昨晚首次試完...但無預期中好dirty嘅效果~唔知係咪應該開心呢~.. 個講解者話個如果日日makeup d 人應該會好黃下見到好多粉底色,但我又無咩粉底色,....諗左好耐唔通因為我係不嬲好少搽粉底, 主要都係only apply bb cream
......真係不得而知...


and then我就導入左局部的間瘡美白精華, 其他全面保濕, 再搽返平時的cream就finish lu~塊面係一d都唔"lup"感覺好似d嘢係寺晒裏面, 平時如果搽咁多嘢, 塊面實將住晒la~...唔知係咪心理用作..但今朝確係覺得昨晚重點look嘅粒粒位平左好多, 真係超快就可以化好妝wor

 

補文:

第2次試用handybio的新領悟~


話說有join團購handybio的siss都知個款專用棉花因無貨的關係要成11月15日後先有得取貨, 咁day day用每次at least又要用2塊, 現有個26塊真係唔多夠捱wor. 於是我望望下塊導出的棉花, 發現其實每次only用左塊棉花好小part咋wor, 其他位都係clean嘅...於是我決定cut開佢一半, 發現原來都夠放落部機wor...hoho....小數怕長計, 咁麥可以慳返唔少咖~


沒有留言:

張貼留言