2009年10月19日 星期一

練妝again~


今次有請我係網上認識的新朋友仔Iris做的練妝model, 佢super nice ar, 塊面因為壓力+女性問題爆粒粒再加雙眼發炎, 都依然好偉大咁俾塊我尼個初次見面的新手搞~really thx a lot^^




其實你唔晒擔心d粒粒會嚇親我wro....我尼d曾經爛面過的人又點會嚇親ar

今次就用左miss之前教過的方法先上concealer-foundation-concealer, 果然係可以cover晒d瑕疵咖!!!不過都係個句, 我都係要練多d先得la

我都係like影相加soft 閃, 望落d skin prefect d, 不過就真係會白左dd





P.S THX你超有心, 仲帶埋COOKIE俾我食~ 好好味


沒有留言:

張貼留言