2009年10月10日 星期六

BB CREAM PK 賽開始~




今次要比拼的分別係萬0同屈人寺獨家發售的新BB CREAM, 今次有幸可以試齊兩款新BB CREAM真係SUPER 多謝THE ZTYLE , 蘋果的化妝箱以及 HKCOSME.COM
~ PRODUCTS全名 & DETAIL 分享我會係下回供佈.....(HAHA...其實係太多相太多字整唔切, 一陣又要去化妝LA)

 

左邊較SLIM嘅的係"R"牌 $220/50ML, 右邊肥仔D嘅係"E"牌 $98/50G, 價錢好明顯LA係"E"勝, 大件夾抵食~

再嚟試色:左邊較接近膚色的係"R"牌, 它是呈自然嘅膚色, 而右邊明顯白D嘅係"E"牌, 其實因為BB CREAM並唔係FOUNDATION, 佢其實算係BASE嚟咖, 所以通常無咩色擇~


不過BLEND均佢之後, 就分別不大, 皆因兩款都好透薄, 一D都唔厚~

再過左1HRS度吸下油, 我無係面加到碎粉咖, 可2見到其實都無咩油嘅,係"R"褲有少話粉底色甩左, 因為佢本身係好似較薄身的粉底色~

再來測試下遮瑕效果: 就用我額頭尼粒紅卜卜的瘡瘡做test la

因為帶有近粉底色的關係"R"牌係遮瑕度高D咖, 而"E"牌就會係整體白左, 但其實都會仲見到有D印係度LAW


 

再試下防水先~我係咁沖沖沖水....可以見到D水殊浮晒係面LA


再印....勁係無甩咖~SO矛防水度超高, 果然係可以FOR遊水CAN KEEP 住個靚樣WOR~

以上只係我想同大家分享的小小冰山一角, 下一回仲有的真人上面效果同埋試用左1WEEK後的小小心得, 希望大家捧下場^^

沒有留言:

張貼留言