2009年10月12日 星期一

BB CREAM試用編之"R" for Rojukiss


再一次感謝蘋果的化妝箱以及 HKCOSME.COM抽中我試用屈記的獨家發售的Rojukiss 聚光緊膚BB 調理霜~


尼隻bb cream一出其實我就已經留意到,事關我至鍾意行屈記萬0咖la(其實係因為的樓下無咩地方有化妝品賣)...初次見佢就已經俾佢個名吸引到..."spot light blemish balm cream" wor...嘩然用左d skin會好似打燈咁正...but一望個price以我不知道的brand來說頗貴呢~$220咁slim一支...so好開心可以有機會一試它的flawless face secret ar~






它本身就帶有 natural skin color, 而且質地清爽之餘不失滋潤~very good~


但佢就無 Esthemed咁勁有成11功能, 但都有6合一......but有個最大缺點係無防晒


唔知why個樽上寫50ml,佐個catalog就only 30ml


我親身經驗的而且確係真係好似尼張廣告相咁, 遮瑕好得, 基本上只要唔係爛緊,凸起的瑕疵都可以all cover晒, 但一d都唔覺厚wor, only會俾人覺得你係天生好皮膚...我就係個好例子


睇下only上左佢未加任何makeup, of course 無上any其他遮瑕用品, 真係名副其實好有聚光效果


上左個simple makeup, 因為好趕時間, 我only得30min梳洗+makeup+換衫+執行裝就要出去做嘢...不過當日連首席mua 都話我皮膚好呢...真係呃得下人


 


P.S.  大致上我會覺得以下的sis會suit for this bb cream ar~


1.想遮瑕, 多印仔skin


2.like skin有光澤感


3.已經有防晒碎粉





7 則留言:

  1. 最衰無防曬啦...會晤會好厚同笠..有無控油?定佢都會tone番你膚色,好似平時果d..?thx   有無咩防曬日霜好介紹
    [版主回覆10/14/2009 21:15:00]我覺得幾long lasting wor~成日都無咩甩妝, 都仲好貼下...如果你想要防晒就可以try尼款 BB CREAM試用編之"E" for Esthemed

    回覆刪除
  2. Makeup Artist - yumi2009年10月13日 下午6:43

    我見你果日d skin真係ok 禾
    不過我用一定白左好多lo~我黑底

    回覆刪除
  3. 晤好意思,是防曬日霜有無好介紹????r 同e字的bb cream會晤會呢隻r好d..
    [版主回覆10/15/2009 00:02:00]真係好視乎個人的需要, 大致上我會覺得以下的sis會分別suit for this choice ar~
    suit for Esthemed:
    1.如果正生緊粒粒, 爛面/發炎中
    2.需要防晒
    3.如果容易上foundation就敏感生粒粒, 可以用 Esthemed打底
    4.喜歡美白
    5.如果面部膚色較頸深色的話
    suit for Rojukiss
    1.想遮瑕, 多印仔skin
    2.like skin有光澤感
    3.已經有防晒碎粉
    4. 要較持久妝容
    至於我自己其實唔係好care日霜的防晒度,因為斫個層makeup通常都有防晒...but我現在用緊個隻都有好勁防晒, 都唔錯咖, 係萬o做promotion買咖,下面係它家個website
    http://www.thenadree.com.hk/productDetail.asp?PID=29

    回覆刪除
  4. 皮膚好滑溜,但你係咪再撲左乾粉架 ?!
    [版主回覆10/17/2009 11:27:00]係ar~我有再on top 加下面尼隻透明碎粉...因為始終都需要定妝
    http://hk.myblog.yahoo.com/chloe_skk/article?mid=117

    回覆刪除
  5. 我想問呢個用左干晤干..?因為今日諗住去屈記買,有個sales話呢隻好干..叫我晤好買...(所以想問番你意見先)
    [版主回覆10/18/2009 01:15:00]個sale係咪想sale你第2樣嘢or佢自己counter的東東la~我自己連埋其他fds用就一d都唔乾law, 卵用埋嚟勁遮黑眼圈, whole都無出乾紋如上圖, 所以個sales竟然仲要話好乾, 除非佢d皮膚真係年紀大到無晒水份la,...其實你試上手都會feel到佢乾唔乾咖la,易推乾極有限law

    回覆刪除
  6. 我去 seoul 都拎左佢既 essence sample, 聽 seoul sales 講 佢既 bb cream 好似都幾受歡迎架 ~ 不過完全無留意 seoul 幾 $ tim ><
    [版主回覆10/21/2009 15:21:00]佢個package都好似有寫話係韓國暢銷受歡迎的產品嚟咖^^

    回覆刪除
  7. 我諗你本身d皮膚都好靚無咩暇痴要遮~ 我就有d斑斑唔知用佢遮唔遮到呢
    [版主回覆10/21/2009 12:56:00]我有好多印同"孔"LAW..不過因為係平GA, 所以都遮得幾好, 其實你仔細睇第一張個面珠位都見到有D色不均和有D針洞咁, 就係因為個D位有很多瑕疵LAW
    如果你ONLY斑斑, 尼隻唔錯咖, 但如果好深可能要逐層加多幾層LA

    回覆刪除