2009年10月18日 星期日

18-10-09的姊妹妝OUTJOB


今日又係的另一次的首次...第一次嘗試自己一個出圯做MAKEUP 的JOB, 不過好彩朝早都有另一位有經驗的MUA傍住, 真係辛苦晒佢由將軍澳老遠咁入到嚟天水圍(無錯好益我, 係正我家附近), 仲要係早上7點幾WOR
, 事日的工作程序係早上我們一人化2個連SET頭, 夜晚就我一個去酒樓補妝, 今次真係一個好特別的經驗呢, 因為我竟然要去商場的洗水間度幫客人補妝呢.....說來真係話長....不過都好慶幸委託人靚女姊妹AMY同我講佢其實好滿意我化D妝...提住個重箱, 放棄僅有的假期仲要零辰起身...尼D通通雖然都好辛苦, 但能夠令到被化的人覺得滿意, 我覺得好值得...HAHA佢仲好好人問我攞E-MAIL話SEND返D相俾我TIM~ 真係唔話得超 LUCKY又遇到好客人


好彩靚女話會SEND相俾我啫, 我D水皮相同技術暘出嚟黃晒嘅....><...其實我仲化多一個咖, 但佢正投入係四方戰中我都係唔打搞佢LA^^


 


沒有留言:

張貼留言