2009年9月27日 星期日

我的累累眼變身嫵媚眼!


話說連日的疲勞轟炸..長期受壓(我考會考都無現在咁攰)...樣子已將個殘字表露無遺.....不過化妝品is a magic....用小小的化妝技巧也可以令雙眼由原本的累累眼即時叉返電今日就偷懶試一隻眼玩下.....好懶ar

我本身嘅雙眼皮好多變,一時大雙,又時又內雙....好似今日咁就因為多日瞓得幾粒鍾而累得好單下, so我痴雙佢

今次only用左最右邊直行的尾2,最低的2隻色和最左下角的銀白色

痴左半排假眼睫毛筆(靜雞雞話俾大定知尼排眼睫毛其實係之前我痴過一次,但因為洗嘅時候俾我整衰左半邊,所以索性cut成一半用...幾慳家
)

我都唔知點解成日影相都濛嘅,好彩第3張清d.....我都係唔係好啱玩電子嘢~不過相信大家都睇到前後的分別吧~如果郗家喜歡我才打steps吧...是關我打字真係有咁慢得咁慢ar



沒有留言:

張貼留言