2009年9月15日 星期二

我的prosays'妝容分享~

一路都諗住買左新相機先post試用文..但離行動緩慢ar...算啦都係用手機頂住先la

我用的是2號色, 應該是最多人用的色, 偏自然色~銀蛋形的包裝實在名cyber, 但一開時總覺得份量好"矝貴"


同埋和很多blogger同感, 很多粉底會浪費在邊位上,此圖只不過是我第2次用時一打開就已經變成這樣.


有留意開我d post嘅sis相信都知我早排爛面吧...有相為証, 所以真係唔好話我皮膚好la...扼人咖
...不過現在都已經好返好多咖la,之前係9星連珠咖


呢個係only上左prosays'還沒有加碎粉, 我因為較多瑕疵, 所以係瑕疵位用印的方式遂次加上, 基本上如果皮膚沒有太大間題或破損的話, only搽它已經ok. 但當然la 粉底始終係粉底,只係用作平衡返整體膚色, 遮瑕都係請用返遮瑕用品~


*我覺得呢款粉底雖然係cream狀, 但係上面的感覺好似啫哩粉底, 但係就保留左cream狀粉底易推同埋都夠遮瑕力的特點~


跟住base on上圖的底狀再加上full makeup後, 皮膚就靚晒la
~


1 則留言:

  1. 你化得好靚呀!
    [版主回覆09/18/2009 01:15:00]嗰日撞手神俾我影得好啫, 平時真係影10張都無張見得人.....><

    回覆刪除