2009年9月13日 星期日

D.I.Y搶救雷貨變正貨^^

大家之前都讚我可以買到咁多平靚正的衫....其實都唔係樣樣都正咖...要知到買平嘢有樣唔好就係除左外套外, 基本上上衣無得試咖MA!咁偶而我都會判斷錯誤GA~...就好似下面呢件TOP/ONE-PIECE...之前見佢穿係SHOP門哲個MODEL度好型下, 又好似好舒服, 嗰CUTTING+蝙蝠袖又係會着瘦人...咁見佢$80麥BUY LAW~...點知着上身先發現可能由於佢隻料太輕, 咁領口成日向後墜, 搞到個領位太高仲遮埋鎖骨....咁對D好肉地嘅人係大忌..會顯得好肥,上身好豐滿=大隻, 同埋整件前幅會變得過PLAIN....唔型LU...我又點可以大拿拿將我個$80大元的血汗錢就咁"SIDE"左呢?...於是又係費物理用D.I.Y的時候...

我摷返N年前買嚟諗住整手飾..但因為太懶一直都無實行過的CHAIN同埋一D用剩左的釘石辦(因為係用剩,所以每款得幾粒...唯用MIX埋釘
).釘完後,因為領位增加左重量, 穿起時就唔會再向後墜, 可以露返個鎖骨位..ONLY小小的改變, 穿起時成個形都靚返晒



沒有留言:

張貼留言