2009年9月6日 星期日

Prosays'分享會以及Transparent Cream Foundation試用


好開心可以出席到今次Prosays'的分享會, 又可以見到咁多位靚女ar~...雖然我都無咩同大家傾計...haha因為我份人都幾內向
...(外表完全睇唔出
).....好在前一晚d感冒發燒總算退左, 但仍難掩憔悴發漲的臉容

場面好墟陷ar,奈何我部手機只可以影到場面的10分1...又觸及我的傷心事(我部相機dead左ar
)

首次近距離接觸到星級化妝師Mae Von, 素顏的好給人非常親切的感覺, 而且她全程都面掛如相片中燦爛的笑容. 令到2個小時的分享係一片融洽中快樂渡過
, 同埋佢不經意的一句話"我d學生無你哋咁好玩, 有時太過認真太有壓力反而難吸收同進步"...唔同我無形中俾自己太多壓力...我覺得自己有種不進反退的感覺

一直我都只係知道prosays'熱賣王牌 Transparent Cream Foundation, 但係當日經過Mae一輪的demo, 我被它下面的3樣products的神奇效果吸引wor~

disappear-真係名副其實毛孔和色斑統統disappear, 現場所見model搽左之後,原本有粒粒和泛紅不勻的地方瞬間變得平滑細緻, 不過它始終都係有少許偏白(不過沒有cpd那款同類形的primer那麼白)

按圖放大及觀看全部圖片(1張)
玫瑰胭脂水,只須把玫瑰胭脂水往面頰輕輕印上,再用手指blend開,再cover返碎粉即可獲得白裡透紅效果。

powder foundation-呢個的finishing係我十分愛的搪瓷肌效果, 我見mae幫sister搽上去個效果真係好似photoshop咁blur晒,好靚ar

我拿到的粉底色係2號~
雖然係cream狀但一d都笠, 上面後反而似gel狀foundation的感覺, 所以即使係summer呢d較焗的天氣用也感覺清爽不會厚重, 但它卻保留了cream狀foundation的特點, 易推,遮瑕出色.同埋我發現它上面後, 過蜈份鐘後與面上的自然油脂結合後, 它的效果更趨完美.

分享會中的有緣之事~

當日的靚靚model竟然咁啱係我剛學化妝時第一次於網上邀約的練妝model...haha...估唔到會係呢次聚會中不期而遇, 而最恰巧的是, 原本我是坐得很後, 但因她要做demo model peggy怕我睇唔到叫我坐左佢個位,即第一排中間, 正正對着她, haha我哋4眼對望...大家都發出會心微笑...唔知你係咪同我一樣諗緊, 世界真係細, 我們真係有緣ar~

 



沒有留言:

張貼留言