2009年9月23日 星期三

Majolica Majorca 炫彩魔法眼線液試用+初試Creative Makeup


好多謝the ztyle俾機會我可以參與今次Majolica Majorca 炫彩魔法眼線液試用, 一向mj都係我自家常用的化妝品牌, 所以一收到亦急不及待地post左用來同大家share~大家可以click去舊文重溫一下. 我要補充的係呢款眼線液真係好防水防油, 為左test佢呢點, 我特登讓我一位內雙眼皮容易出油的朋友兼同事試上眼, 她平時即使用上了註明waterproof的眼線液, 也可以很快溶掉,所以通常去到中午時條眼線可以說蕩然無存, 但今次她試上眼一整天,條眼線也完整無缺沒有補過,可見它果然係勁防水防油, 但係卻一點也不難卸, 基本上只要抹一下已可以卸去大部份, 而且如果不幸畫錯了, 也是很容易抹除更正, 因為它是不會因拖抹的動作而各四周化開的...雖然個人來說它的筆頭並不難畫, 但是的仍是較喜歡筆頭幼身些那種, 同埋它頗快乾, 好的是不容易化開, 不好的時要補扭它, 所以用量應該會幾快. 唇彩方面潤澤度很高, 亦較舊款持久, 但是質感仍是偏笠....眼影顯色之余亦易上,mascara不用多說仍是稟承左它物超所值的特點....超好用掃兩下就好黑好明顯的長左密左

跟住就係壓軸環節Creative Makeup Contest........今次真係獻羞啦, 我沒有專業的化妝和攝影技術,又唔識photoshop, only用左一部700萬像仲要short short哋的相機躲在自己的房中傻傻地自拍
...今次尼個creative contest的主角係炫彩魔法眼線液於是我利用尼款眼線液
的毛筆筆頭易畫流暢的特線點, 係眼度畫一些流線感重的花紋..........


今次全部都only用左下面的mj makeup products...我用左今次抽中的R604黑f豹綠色眼線液, 金色BR665做底色, 而淺粉紅色17就做左胭脂, 唔好睇支LIPGROSS好似好鮮紅咁,其實上咀後就好似我張相嘅效果咁自然


同場加映.....一些NG失敗作的相

(裝模作樣中
)

大家睇完可能覺得同上面嗰D相差唔多GA, 呢D本來係我我第一次影GA諗住就直接用咖LA...但係我錯誤估計尼D咁側面圖案的妝,其實自己係睇唔到嚟化除非好似貓頭鷹咁個頭曉刺轉啫, 我已經極儘舍厘眼去望鏡畫咖LA,點知一LOAD上電腦睇,D線漏"LA"..咁點展示到MJ呢款眼線筆順滑易畫的特點呢!所以唯有化第2次, 今次儘將D圖案放前面D等我尼D初哥起碼可以睇住嚟畫~


獻羞了.......請不要恥笑我ar~


1 則留言: