2011年5月2日 星期一

我的小小心血誕生了,開始新路向~

剛結束的少有連假, 我過得很充實呢~又是outjob又是gathering, 此次gathering非一般的gathering, 而係我跟好友的小小心血-一間充滿dream的workshop開張大吉之日~當中的每一樣擺設都是出自我們的精心佈置...慶幸光臨到賀的朋友們都十心欣賞我們的佈置, 每一位都說我們的店給一進就很WARM & RELAX的 FEELING, 而尼個亦係我們致力想營造的感覺~


我很喜歡這個鍾, 原本也想買一個放在新居, 但一次拎兩個很重~但它放在店裏得到每一位客人的讚賞, 我很開心呢~


還有大量的JOBS相未晒好


飾櫃中仍未放晒所有頭飾, 我們的頭飾主要都是購自台灣手製, 精美而不俗套~
我第一張在店中的拍照留念, 見證人生其中一刻
我與好友兼好PARTNER的合照, 我的好PARTNER係一位很有TALENT的化妝師, 好是少有令我佩服的化妝師, 因為經她修飾過的女孩子, 個個都好像變得與生俱來的美麗~最好的化妝就是令人變得美麗而不着痕跡, 這亦只有真功夫才做到~
哈哈..因為我們都是低調少說話的人, 也沒有什麼大搞作, 幸好有一班好友說點都要賀一賀, 所以只是一小班人吃點東西乾一乾杯呃~



不過都食得很飽, 我又持續地變胖了...我一定是少見的胖用新娘子><

我不太懂酒, 眼見酒櫃只賣剩2支, 應該不俗吧~



第一批光臨到賀的友人們, 很早到啊, 先拍一張大合照~


CHEERS~


收到2位BEST FRIEND送給我的花牌, 咁大個女第一次收花牌~
就係尼兩位靚靚好友送我花啦, 我們是中學同學, 眨眼間大家都是中女了...不過友誼不變..一齊經歷無數的歲月~謝謝你們的到賀~



雖然只是小小的WORKSHOP, 可幸都算活動自如, 空間感夠, 所以都計劃緊會開一些興趣或個人化妝班, 唔知大家有無興趣~


另外我也會開始在新WORKSHOP拍一些妝前妝後相, 所以有興趣的朋友也可以留言給我~


4 則留言:

  1. Makeup Artist - yumi2011年5月2日 晚上8:14

    有人讚我wo!!!令我hill hill 地又high high地~
     
    [版主回覆05/03/2011 11:29:00]唔好HILL啊~一齊努力培育個BABY茁壯啊~

    回覆刪除
  2. congratulaion, where is yr workshop, i want see see ah,
    [版主回覆05/03/2011 15:27:00]tst, 但我好少係上面,要就啱時間先得咖 係好似OFFICE咁, 要有人開門先入到去咖^^

    回覆刪除
  3. Congratulations! 你真係好叻女呀! 繼續努力!
    [版主回覆05/04/2011 10:57:00]thx~不過唔叻啦, 只不過捱多份驢仔

    回覆刪除
  4. 你好叻女呀。佈置很舒服清雅,恭祝你workshop生意興隆
    [版主回覆05/04/2011 13:38:00]多謝你~我自己都好鍾意D佈置~不過我就一D都唔叻啦, 極其量都係一隻辛苦的驢仔...哈哈

    回覆刪除