2011年5月24日 星期二

平價不俗的eyeliner之選

如果要我覺一個眼妝裏頭最能令眼睛脫胎換骨的item, 我會覺得非eyeliner莫屬了!!!因為即使沒有眼影, 只要幼幼的加條眼線都已經成對眼大左同精神不少, 如果再配合不同角度的調整仲可以成個眼形改晒添~ 而EYELINER 最重要就係要持久不易化~平平貴貴的我都用過不少, 其中MAYELLINE 可以說是一個非常不俗的平價的牌子~


MAYELLINE基本上出齊晒不同種類的EYELINER~



試上手的效果如下



4款都好易畫, 好順暢, 顏色都好夠黑, 係除了左起排第2的筆狀LIQUILD EYELINER就咁上手好似不夠黑, 不過通常用尼款都會先用PENCIL EYELINER打左底再用佢後補條貼邊線, 所以個效果都會係好夠黑~



用左卸妝水濕敷10秒, 結果係GEL EYELINER 訖立不倒, 持久度大熱勝出,油眼人可以考慮啦~



而我自己化妝其實都偏愛LIQUILD EYELINER, 愛佢方便乾手淨腳~而MAYBELLINE的LIQUILD EYELINER有2款~


尼款係硬實的尖頭毛筆狀~



而尼款係幼軟身的掃狀, 它是超黑帶閃的, 很有SPARKLE效果,


以上兩款都很易控制,


想畫粗幼線都得心應手~


下面的眼線就係用左pencil eyeliner + 毛筆狀liquild eyeliner的效果



overall都keep左成日, 無變熊貓^^


對眼線, MAYBELLINE的眼影我反而未用過呢~就咁試上手, 都幾顯色貼服, 不過效果好SPARKLE…



話說平時OUTJOBS好多時新娘子都會聘請其他的化妝師分擔化姊妹, 我發現幾乎每次別人化的姊妹都是化藍色眼影!!!其實我本身好少化藍色呢, 所以只有很少藍色眼影看來都要帶備吧~


沒有留言:

張貼留言