2011年5月26日 星期四

變心了..唔用鮮花插頭啦

話說一開如我就已經決定了早上用鮮花襯褂頭, 一嚟靚二嚟我化妝師-my partner出左名擅長用鮮花係頭上做花藝...不過自從我見到佢尼刻, 毫不考慮地決定我big date的褂頭就轉用佢..因為尼對獨一無二的中式髮叉實在同潮褂襯到絕...教我如何不用它...就連我partner都對佢一見傾心~


請見諒攝影技術差, 未能幾它的美麗真實地拍出..不過真係連我好少覺得d嘢好靚的人(做設計d人對美係要求高...hoho)都覺得好靚~



本身我仲有其他金色的小髮叉可以配合埋一齊用.....可以想像到個效果係絕配, 而且尼款全人手造的頭飾只有尼兩支, 全都給我掃了!!!可以做個鮮花以外特別些的褂look了~


1 則留言:

  1. so pretty, I wanna buy a pair too1!!
    [版主回覆06/07/2011 11:53:00]NO MORE LA~全是獨一無異handmade咖^^

    回覆刪除