2011年5月4日 星期三

溶走千年暗粒, 平滑肌浮現~

由於近年出差次數多,我的暗粒又再大事發作...暗粒是一種封閉式的油脂, 所以比暗瘡還要棘手, 因為它又發不出來可是又確實存在着....繼早前去影完pre-wedding, 暗粒更是爆到顛左...所以我又要開始奮戰, 今次我用了新組合去消滅暗粒, 只持續了個多星期成效不俗啊...連d千年暗粒-去親美容阮都話清唔到的暗粒, 竟然可以好像溶了般極易清了出來....以下是我個人覺得很work的清粒方法, 每朝早冕先搽上la roche prosays 的 affaclark(換了新包裝,好像效果更好)


之後早晚搽上VICHY 的NORMADERM油脂調護保濕霜


很喜歡它的唧頭設計, 非常乾淨衛生方便


唧出來的是清爽形的CREAM狀, 仲有淡淡的植物清香味



它嶄新的"三重煥膚保濕科技" 可以全面擊退肌膚瑕疵, 而且蘊含VICHY溫泉水, 24小時不停提昇肌膚水份. 當中因為有SILICON成份, 所以塗抹昤, 順一方向就可以營造平滑啞緻肌



塗抹了數攻就已經發現, 初起的暗粒已經平伏不見蹤影, 而最驚喜的是, 那些埋卞勁深層沒法唧出或者是一定要用針才能挑出的老年暗粒, 竟然好像給溶去了勁厚的角質層, 令它們紛紛輕而易舉地唧出來了, 而我只會在晚上清理它們, 清完為確保連根清乾淨, 我會於清過的地方貼上3M貼, 然後其他位置均塗上VICHY 保濕霜增強附近肌膚的防疫力



經過過多星期的日夜3寶侍候, 皮膚真的好返不少..暗粒數量已達至新低...再努力多一段時間我就可以解決底層問題, 進而加強其他方面(如美白, FIRMING.....)總之其他的修護都一定要係底層情況穩定下去做先WORK咖~



7 則留言:

  1. 真係咁WORK?我塊面而家到左夏天都好多油脂粒呀~ ><
    你以上講的方法係早晚洗完面就搽 la roche prosays 的 affaclark+ VICHY 的NORMADERM油脂調護保濕霜 就OK?
    等我又試下先~
    BTW, 你D皮膚其實好好呀~
    我鼻翼就好多死皮, 而且毛孔又粗大, 成日有黑頭, 都唔知點算~ ><
    [版主回覆05/06/2011 21:15:00]我皮膚唔好咖, 好唔stable!!!你睇返我早掛d post就知啦~
    我係早晚洗完面+toner抹面+affaclar k+vichy
    鼻翼我都有死皮,不過一見到就會用眉挾挾走佢再搽嘢

    回覆刪除
  2. 我見你的效果好好喎,但我之前用過這支,唔係好work,可能要跟你用埋另外2寶先得。

    [版主回覆05/11/2011 09:31:00]如果單用尼個對初起個d暗粒會有效d, 陳年個d一定要軟化左, 然後唧佢出嚟再加3m貼吸乾淨先會完全平返晒, 不過你要預一段時間樣樣衰衰, 不過加左3m貼, 一晚基本上個唧完的位已經平伏晒..我最高峰期, 成塊面都貼晒..不過好返時亦係成塊面好返law

    回覆刪除
  3. 未試過呢兩隻products wor。陳年暗粒都清到o甘厲害我都去counter睇下先!
    [版主回覆05/11/2011 09:27:00]真係幾work咖, 初起個d就好快見效, 如果太耐歷史個d就要多dd時間, 同埋final都要將佢唧出+3m貼先會清得乾淨

    回覆刪除
  4. It seems to work ar ~~~ 我都煩緊點去暗粒同暗瘡印~~~ 有咩好介紹同建議?
    [版主回覆05/20/2011 09:26:00]其實用以上3寶可以清走不才暗粒, 直到d粒粒變成平坦的淡印, 就可以改用美白產品, 至今用過最work的去印product係上年estee lauder個支美白精華, 專攻荳印, 真係work爆, 可惜頗貴, 成6舊水><...

    回覆刪除
  5. hi!我想問可5可以5用3M貼架?效果會否差d?敏感肌用得嗎?thx a lot~!!
    [版主回覆06/09/2011 10:26:00]上面d嘢全部敏感肌都用得咖~用唔用3m貼就要睇你面上有無傷口or有無唧過的粒粒?如果有就要貼..唔係點都清唔乾淨個底~

    回覆刪除
  6. roche prosays 的 affaclark 係未屬於精華素??? 係未只係塗係有暗粒的地方.我屬油性缺水皮膚係未都岩用架??
    如果我加埋呢支Clinque 的 "laser focus" 精華一起用,O唔OK架??我d皮膚呢排都生左好多暗粒,毛孔又大,真係好煩.冇意中看到你的blog,我會試下你介紹的產品,thx~~
     
    [版主回覆06/29/2011 11:03:00]其實用尼d醫學嘢的brand最後唔好搽太多層其它嘢係同一個位..尼支係精華,搽係有問題的地方可以改善, 而搽其他位就可以預防暗粒~
    不過我上個月買左neostrata 條line嚟用,你睇我新個幾篇文有介紹. 我覺得仲work wor...不過可能因為我而且用左好耐roche prosays所以轉用其他會work d

    回覆刪除
  7. hi,想問la roche prosays 喺邊度買,thx.
    [版主回覆07/26/2011 09:41:00]萬o有咖啦~
    世貿, 綠楊新邨有專門店

    回覆刪除