2011年5月10日 星期二

臨急抱佛腳的懶人修身


原來不知不覺離婚期只有2個月多少少...期間一直都說要減肥...代餐也買了,但係沒有食過咁濟...shit.....真係慘...仲要不停成日出街食得好豐盛...平時穿便服都可以遮遮掩掩, 但一穿禮服...就真係所有肥肉係度say 晒hi.....好慘.....眼見戒食真係好懶..唯有改為外搽...上網見到有人讚尼款女人我最大都有介紹的減肥系列幾好用, 於是我又訂枝嚟試,咁啱尼款係最新出的加強版...連老闆都話最新返未有人用過, 不過佢之前d舊version全部都好好feeback咁話..見佢又唔貴..就一於試下..我鍾意佢個look頭, 乾淨唔洗整污糟手, 搽完有d慶慶地, 但唔覺辣, 都ok啊~我望打搽肥肚同手臂, 希望firm d, 其實firm左, 視覺就會瘦d..事關我係零肌肉份子, 所以成日好似肉騰騰咁....shit><







沒有留言:

張貼留言