2011年5月12日 星期四

cheap cheap 婚鞋小改造

因為第一次買的靚靚婚鞋鞋跟太高了(其實又唔係真係好高, 不過我穿起就比大少高很多), 所以唯有試下放出嚟睇下有沒有準新娘啱啦, 因為是全新的, 就算出去影pre-wedding都抵咖.


全新$60一對


銀色閃(不是加閃少的閃, 而是本身物料是帶閃)size :36



白色絹蝴蝶結, size36



其實我好鐘意尼兩對鞋, 因為真係襯到晒所有晚裝婚紗, 而且質料很好!!!可惜..費事高過大少><希望搵到新的主人收留佢地


為左就大少我唯有買過對矮少少的鞋..點知原來都幾難, 大部份的婚鞋都高踭..訂造我又唔捨身..事關真係着個一日..而且除了褂鞋外,其他鞋真係唔係好覺眼...最後都係係有利鞋店買左對cheap cheap鞋...不過矮踭又接受到的得尼款咋

...但我真係唔係好頂得順佢d cheap cheap 好似紙皮的料子....於是又摷下我平昤整頭飾的物資, 發現都有d可用材料, 就小小咁作左d改動, 希望佢唔好咁cheap樣


其實它的石好閃咖, 但可能好暗影唔到啊~


沒有留言:

張貼留言