2011年5月26日 星期四

日系頭飾~

頭飾就好似集郵咁...靚而特別的款可遇不可求..所以要細心挑選....坊間的新娘頭飾有很多...但其實靚同俗氣真係一線之差, 我成日覺得結婚都已經洗左咁多錢, 又可必慳埋d頭飾首飾尼d小項目...因為唔同影pre-wedding有後期製作, 可以遮掩瑕疵...現場睇其實好講求整體造形, 尤其是新娘子的頭部是焦點嘛~ 而我同我partner都有尼個共飾, 所以店中的頭飾都很精細, 甚至很多都是只有日本返只有一件, 獨一無異~


尤於大多數的頭飾都放了在workshop, 我就將我家中上次pre-wedding job用完的頭飾post給大家看吧~


這個日系蝴蝶結頭飾, 是用象牙色的dull satin做, 日本的花嫁雜誌常見的, 少女味中有vintage feel~ 襯婚紗一流^^是我第一個買的珍藏~坊間有很多A貨款, 是用shiny 到爆的廉價色丁做, 又沒有花花同釘珠...真係完全一分錢一分貨, 不同格調!!!



尼款又係我大愛的皇冠, 不是一般常見那些膠可鑲嵌, 只要見過它的人, 一眼就能看出分別, 它是閃爆全場. 同一般粉紗店包的飾品沒有得比


連我自己去影pre-wedding都私伙帶了它去, 化妝師一見都都說沒見過好此閃的皇冠很漂亮^^



稍後有時間我會再上裁多上飾品, 我們也有外租飾品的服務呢~有興趣可以的信留言給我^^


沒有留言:

張貼留言