2011年5月26日 星期四

婚紗襯珠鍊還是鑽石鍊?

雖然我都唔係好記得自己揀左咩衫...總之迎賓係藍色-婚紗-敬酒(淡粉紅色)-

因為上之奶奶係度, 多左件送客, 我希望mee-wedding可以俾我cxl一件啦, 因為我真係唔想換咁多件..咁趕呢><


揀好衫..頭飾我就唔緊張, 因為我們間workshop實在太多頭飾仲要幾乎咩顏色都有, 所以無擔心過尼個問題唯一想take care的就是首飾!!!褂同敬酒都唔洗煩啦..襯金器..媽媽買俾我條花花金鍊同件敬酒晚裝應該好襯咁婚娣到底襯珍珠練定鑽石鍊好呢!?雖然大家會話租衫個度會送埋不過我outjob咁多次見過d新娘租衫包的accessories都真係好朱義醒feel…唉都洗左咁多錢..又執到自己個日靚一靚….外露不人的item尤其上半身新頭位的地方昆值得投資的…so到底婚紗襯珠鍊還是鑽石鍊???我自己覺得殊鍊襯婚紗真係何其優雅..but我個場大舞台真係好暗所以朋友們都說襯鑽石鍊好不過我記得我件婚紗心口好似已經釘滿石的了不過又唔係好記得清楚><….但點都好..workshop剛入了套swarovki的鍊超美呢!!!



仲要只此一條不再出了所以無論點當晚我都會帶它, 婚紗唔帶都要迎賓帶閃爆^O^


沒有留言:

張貼留言