2011年5月31日 星期二

收到帖啦~

收到帖啦...昌記果然快靚正啊....成個婚禮準備..只可以用一個快字去形容...快到我好似無咩點準備咁..但再諗下我又的而且確沒有漏嘢啊!!! 還記得2星期前第一次去到昌記..原來好易搵..BUT去到竟然用左20MINS先搞掂...其中15MINS係等我們前一PAIR人整緊, 他們好似到左已經一段時間...但好像好多嘢要改又揸唔定主意...我同我男友等左好耐, 大家心中都不禁想..原來印帖是咁複雜嘛?!!我們什麼也沒有準備呢!!!結果尼PAIR情侶發現排在後面的我們等了好耐, 而他們仍繼續煩惱中, 就不好意思地讓我們先..結果原來一點也不煩啊..其本上他們有齊晒所有酒店酒樓的印好的帖款, 已經仲多過3種以上不同色子的排版參考, 只需俾返D個人資料其實就搞掂..SO連埋起草犒,俾錢,開單只用了5MINS就走人...走時那PAIR情侶仲好疑惑點解我們可以咁快搞掂??我男友仲要忍唔住問我點解人地要整咁耐..我就答佢人地有要求你無LAW!!!

因為我覺得帖最終的去處都是垃圾桶, 所以為左慳錢, 都係用返大舞台張無DESIGN可言的帖,所以我們用左熨紅銅字,直接印帖, 我覺得感覺GRAND好多..絕對好過又另印牛油紙個D..好似D舊式酒樓MENU咁..REALLY BAD~


內餡就咁



前面有爸媽幫我CUP的囍字通花印~


跟住個信封都有少搞作~

又係爸媽幫CUP的角花(其實係之前係樓下貪平買左..死都要用下,唔好漇!!!)

帖封右角仲PRINT埋之前YUYU幫我DESIGN的LOGO+我自己改左少少啦^^


感覺上都叫有丁點好左吧..但卻依然KEEP住最LOW COST 完成..事關帖同婚鞋係俾我列為最不必花錢項目之一!!!TOTALLY 只係尼個項目洗左四百幾但就有二佰幾張帖子!!!

沒有留言:

張貼留言