2011年4月25日 星期一

PRE-WEDDING OUTJOB~

因為我現在已經好少OUTJOB會影相, 經常都係等客人SEND返相俾我OR 上FACEBOOK偷相....所以都唔記得係幾時的OUTJOB了, 不過我卻記得每一位客人的樣子和名字啦~


阿雪是一位很NICE的客人, 不但PRE-WEDDING搵我化妝, 連大日子也找我幫手~很感謝你各其他人讚揚我~



其實是次的PRE-WEDDING, 我是一次化了兩位新娘, 初時接到工作昤都有點古怪, 一次有2位新娘, 原來她們兩是好友, 所以一同拍婚照呢~挺特別~


祝你們永遠幸福快樂啊~



 


沒有留言:

張貼留言