2011年4月18日 星期一

16/4再戰筍崗

今次去筍崗純粹係因為要去麥田睇相順便去埋, 想買d擺設for我間新workshop同新居咁~


今次第一次同大少搭b1直接上去福田口岸過關, 平好多, 只不過$10就返到大陸~


去到麥田先知原來攝影師幫我們影到over晒張數成二佰幾張, 但我們要cut剩55張law, 而且我堅持唔加相, 因為老實講, 結完個婚, 真係唔會再拎出嚟睇, 費事漇錢~揀完之後, 9秒9去左筍崗~好快咁買左一塊白色磨砂簾for新居房門(因為張床太大局住床頭對住門口, 不是太好, 要加個簾隔一隔), 之後買左個白色吊鍾同白色調花雀籠, 木製門牌for workshop (好開心, 我間workshop5月開張大吉啦), 不過我知道好多wedding decoration 公司都用尼款雀籠做婚禮decoration, 所以到我big date個日應該會物盡其用, 放埋係reception, 跟住又見到係太子繽紛個d閃閃枝幹, 又買左4枝諗住big date個日做wishing tree~ 買得好開心下, 因為d嘢都幾靚~ 哈哈..遲d補相啊~


跟住去左筍崗對面街嘅"老餃子"好似係咁叫~ 環境都幾乾淨企理~食物都ok, 有好食又唔好食~佢d豆腐類唔錯~又平, 4個餸+一碟餃子+白飯+2罐椰汁都係rmb97~抵


1 則留言: