2011年4月25日 星期一

又訂多件媽媽晚裝~

老實說, 我媽跟我真的不愧是兩母女, 性格很相像, 太家都是怕麻煩之人, 原本老媽只是早上CAUSAL WEAR, 晚間一件晚裝走全晚就安安樂樂搞掂, 但是因為未來奶奶想得體點晚間穿2件晚裝, 那沒理有只有一邊換兩件, 之前兩位媽媽都在我租衫的MEE-WEDDING各租了一件晚裝, 而未來奶奶亦很快手的自己去買了第2件晚裝+早上穿的中式唐裝, 可是我陪媽去她買的店中揀不中, 於是就去了奶奶原本首選的店子看出租的晚裝!哈!點知一揀即, 她選了一件短身過膝的旗袍, 都挺漂亮!!!個價錢介好驚喜!!!我因為太攰了, 完全沒想過要講價, 而且也只租一件, 也不好意思講, 點知店員很好人OFFER 個STAFF價俾我, 才$500就有一件造麼美的媽媽晚裝, 而且還給我HOLD差不多6天~實在好人到爆, 要不是一早訂了其他媽媽奶奶衫, 一定全幫襯她!!!!


這店也主力做很多海外攝影, 如果想影PRE WEDDING的可以去看下, 我就這樣看了她們掛在門口的相片也不俗呢~


2 則留言:

  1. hi! 我想問吓你啲媽咪衫係邊度訂架?
    [版主回覆05/09/2011 09:43:00]分開左2間訂, 每間訂左一件~
    第一間係mee wedding 我自己租衫個間, 第2間就係上面咭片上尼間, 係旺角近豪華戲院個邊, 上面姑創個間主要係門市for pre-wedding, 要上佢studio先有衫睇咖

    回覆刪除
  2. THX ^^ 等我去睇睇先.

    回覆刪除