2011年4月4日 星期一

有時對自己豪下都不為過~

現在香港的女性雖然成日飽受批評, 不過老實說我自己認為生活在這個時代下的女性卻以前人承受更多的責任和壓力, 係現實中的我們每天付出的心力同身力不繼其數, 所以女人好多時會比男的老得快, 可想而知, 做女人是不容易, 而要做一個全面的女性更是困難之至!!!所以辛勤工作的姊妹們,趁"及時"未需要到動刀的情形下, 不妨有時對自己豪一下, 不過雖然我口中說豪一下, 但都有一個LIMITED, 如果動輒要數千元一瓶的保養品, 試問我真的會肉赤死, 我寧願去做儀器機了!所以一定是可以AFFORD到的大前題啦~係市面上又要極品魚子成份又要價錢AFFORD到的相信都非ULTMA II 莫屬~之前我已經試過它家的極致魚子基因面部修護精華, 真的很不俗, 幫我渡過極乾燥的秋冬, 可以潤而不笠, 眼見它的質量如此好, 而且實驗証明有成90%以上, 可以令細胞回復活躍更新, 年輕緊致無紋!!!!突然靈光一閃,..用老來做自家微針吧!!!



就用我最介意的額紋來做示範吧!!!



我真的看着額上的紋路一天比一天的明顯, 我甚至真的很想係BIG DATE前去打BOTOX除紋, 因為真的一張開眼時尤其明顯, 可是打BOTOX又有個問題是雙眼會有點張不開同圭會出現吊眼的情形, 我又唔敢係BIG DATE前去冒這風險啊~所以都係試下自己DIY 急救吧~


1.首先豪豪的塗滿精華素在額上, 它的精華濃稀適中, 非常適合做MTS


2. 呈米字形 LOOK LOOK LOOK



3. 跟據我去過各大PROFESSIONAL的美容院做FACIAL的經驗, 做完尼類都叫刺激性的TREATMENT, 最後係按下摩去舒緩下, 於是的又照相製版咁, 用埋同系列的極致魚子基因修護面霜作由內向外的按摩加點壓



4. 跟住再加多點面霜敷上, 外加一層保鮮紙, 丙在上面壓一個冰袋去代替平時做完MTS要敷返個凍MASK


大家睇下, 做完個即時效果都OK 咖~


OF COURSE凡係TREATMENT都要持之以恆, 不過MTS又不用做得太密, 所以都不用花費太多啊~


不過我真的太愛它家的萬用精華, 平時因為我很愛淡妝但很喜歡扮好皮膚的樣子呃下自己呃下人, 所以都愛MIX1-2滴精華落少少濕粉底度用,


你們睇, 皮膚望落幾好~


 


 又或者有時連遮瑕都懶, 直悄滴一滴到落一D粉底膏度去用, 咁就又保濕又夠遮瑕度啦~



沒有留言:

張貼留言