2011年4月4日 星期一

錯過了, 緣分再讓我遇上~

還記得上年出差在往巴黎的機上看見CLINQUE最新的廣告, 就已經對它一見鍾情, 但可惜緊密的行情讓我跟它擦肩而過, 一再錯過!!!哈, 想不過過了一年我跟它再遇上了~



它就是CLINIQUE 的全新均衡完美礦物粉SPF 15/PA+++


NICE的CLINIQUE 例牌貼心地為大家準備左精緻的COCKTAIL小食俾大家好寫意地去了解最新的產品 ~



尼款碎粉的DESIGN有D似SMASHBOX的3就是順單方向扭時,即可以即時磨出新鮮適量, 蘊含豐富維他命及礦物質的碎粉~


尼款有美肌功效的礦物粉, 應持續8小時不脫妝, 原來如果用手指再局部係T-ZONE摔上, 就更加控油~唔錯啊~不過比起佢配備的抗菌碎粉掃, 我更喜歡用自己的大碎粉掃掃上


為配合尼款新碎粉即製研磨新鮮的概念, CLINIQUE仲安排左即磨咖啡的專業示範~


尼部手動磨咖啡機好得意啊~竟然俾我係深圳見到$30一部, 攪到我好想買, 不過其實用佢磨咖啡豆都幾用力, 磨得好辛苦都未夠一杯呢><



哈!所以現在都係機器當道~仲有咖啡拉花大賽的冠軍為我們示範拉花技巧~



睇人拉花, 真係好似好容易~


但需知台上三分鍾台下十年功的道理~


\


一到自己整, 就拉到變K型...不過師傅真係師傅, 幫我係失敗作上畫龍點睛, 由錯左的心形變左倏貓咪圖案~



比起用手, 我都係比較適合用口去品嘗..UMUM..YUMMY~好香淳



一到手的玩具,當然即時試用啦~


尤於礦物粉本身就不傷皮膚, 而佢本身又有點遮瑕色, 我想KEEP住佢尼個不傷皮膚的大特點, 決定不用粉底, 就只用CLINIQUE 的肌本透白抗污染防晒隔離霜打左個底先~由於佢帶少少膚色,所以上左後成個膚TONE大致都均勻左~


跟住就直接掃上尼款礦物粉~




效果都挺自然透薄~用作平時簡單的日常妝容其實都唔錯!當然如果想妝感更細緻, 配合濕粉和遮瑕用品去上個底會攻加完美~


CLINIQUE的化妝品其實真的不俗, 我其實平時都用開它的一般碎粉~可能只是它的護膚品的宣傳較密集吧~當天大會除左認識到新產品, 還對它的化妝掃一用愛上, 即時問PR價錢, 原來價錢不貴, 只是百幾, 最貴都不過$240!於是EVENT一完結, 我就去敗了幾支掃回來~



第2天即刻出JOB 用, 果然不錯啊~



 


1 則留言:

  1. 你搞到我都好想買呀.
    [版主回覆04/13/2011 15:39:00]都唔錯咖~我日日都用緊~

    回覆刪除