2011年4月22日 星期五

型氣十足的婚宴~

今日的outjob好開心,因為客人又係識得咖~還記得第一次遇見bonnie係我剛開blog寫嘢, 第一次出席美容的event~初次去event人生唔不熟, 幸好坐在身邊的是她, 感覺才定d~眨下眼原來就識左一年....估不到再見是幫你化妝, 一年不見想不到又再做媽媽, 依然靚女...哈..我一直無用你講, 其實我覺得你好像廖碧兒^^...哈..已放棄了影相的我(因為經常俾人踩我的攝影技術)又一次偷回客人的相啦...原諒我~我會儘快儲錢買過部靚機影靚相~


今次個場係西式cocktail style~so cool^^,,,呵..新人們用左我建議的証婚律師(亦係我大日子所book的)不過其實我未見過佢..最後都係無同律師打招呼..算啦, 都係大日子再見~不過幸好, 今日有緣一見, 他的表現比預期中好


 



除左bonnie, 仲同佢細細妹化妝~



熟知我的人都知我絕少outjobs留倩影, 不過今次個場真係好得, 所以都留一留啦~


沒有留言:

張貼留言