2011年4月12日 星期二

book 左酒店出門~

一段時間無update過我d結婚嘢....當然又一大躍進啦~唔好睇我咁hea, 我個人性格係hea 還hea, 但要做的事點都會係能力範圍做好佢~


話說出門地點一開始諗住係家出門嘅~但諗諗下, 個日都幾多人係度, 計埋過嚟幫手的親戚都差唔多廿個人...家中又多雜物, 仲要大多數係本人的, 我如此懶, 緊係唔想執啦~所以決定左book酒店出門~我住天水圍...為左當日方便路線(都係個句, 唔想個日咁辛苦) 當日奶奶會搬去大少家住(而大少為了結婚就我想住近屋企, 因為我大多嘢好懶搬, 所以就已經今年搬定左過嚟天水圍..呵呵), 所以酒店的不二之選就係嘉湖海逸~


尼間酒店全間得一間房係for出門用, 叫one bed one sweet~ 都好大間, 仲要一掛落地玻璃窗望到一大遍天水圍的綠色的園林景, 點解解我咁清楚?因為我去過outjob嘛~印象好深, 因為房同廳都超大~


下面兩張相就係上次outjob, 見到個景咁靚, 忍唔住影低咖~估唔到, 我自己



下面係轉載其他blogger的相~



沒有留言:

張貼留言