2011年4月12日 星期二

我的請柬~

完全唔明大舞台如此有特色的裝潢, 為何附送的請柬會如此簡陋?!?連我尼d咁hea底的新娘都覺得求其得滯!!!但基於不想搞到大龍鳳和亂洗錢的原則~小小地diy張帖, 其實都不是什麼創意新做法, 只不過是上星期病假跟媽媽落街睇醫生, 發現左一個短租的小檔口賣緊一些cut紙通花模, 我見過好多新娘子都買過嚟diy, 不過一直好懶, 唔想專登出去旺角買, 點知係屋企樓下見到有, 又賣得平(可能因為新界租平), 就patpat痕買左3個, 就用最簡單直接的方法去upgrade下張帖啦~


大家睇下打左個囍字, 係咪無咁"dry"..個囍未同個中式請字都幾夾啊.haha..唔理啦~我肥爸一力話佢負責cup wor~哈!老人家覺得幾好玩~



我試放埋張餅咭入去, 個囍字透返d紅色出嚟, 又幾ok下~



1 則留言:

  1. Scott Smarties Kizzi2011年4月12日 晚上10:44

    呢個位如果唔放餅片就咁摺埋好似會見到你地父母既名
    不如你印左帖先打個囍喇~ 到時可以慢慢度返d位都未遲~
    而家入定跟帖既利是封, 呢d濕濕碎做左先,話哂入一入都唔野少架!
    [版主回覆04/13/2011 14:04:00]係wor~不過唔緊要男家入的利是執用紅色, 咁麥有嘢睇law~

    回覆刪除