2011年4月13日 星期三

Vegas初體驗

因為今次的體驗, 我第一次嚟到位於銅鑼灣的VEGAS~

去到有新鮮煲煮的薏米水~



佔地4000多平方尺, 環境走GRAND路線


今次體驗的FACIAL係MEGA LED 光療活化再生肌膚療程~全程會用晒日本艾容院排行第3的專業品牌的產品去做~全個過程由清潔-PEELING-導入-倒模都統一用晒下面D PRODUCTS~

當中當然配合埋佢個主打MEGE LED 機, 初時我以為佢好似我家中的那部導入導出機, 因為佢又係要係機頭COVER一塊COTTON PAD的物體, 再倒入配套精華水去LOOK面, 但原來佢係結合左離子機能之餘但又配備左兩種LED照射, 所以不但能把皮膚表面以至肌膚紋理內的污穢徹底除淨, 又可導入美容成份, 當中紅外線同橙色波照射既可以活化細胞, 促進新陳代謝,改善各種皮膚問題~


而美客師亦很有耐心幫我針清,  她說我就咁睇睇唔出原來有咁多暗粒, 但一模上去原來係谷左好多發唔出的暗粒, 尼D係最難搞, 好多美容師都會話唧唔到唔可以唧, 所以成日都清唔到, 不過她就真係慢慢幫我清, 但真係好痛, 我平時都好忍得針清都覺痛....不過原本尼款FACIAL係好啱D易生暗粒的人做, 可以令D暗粒逐漸吞出...不過我好怕它們爆出個2段時間, 真的好難忍受, 雖然咁先可以清晒佢><


今次去做的前2天我才由大陸回港, 嘩!真係萬試萬靈, 一返完大陸一必3爛面, 仲要今次上去俾人化妝...唉..我D皮膚好煩..少少唔啱就生嘢...所以好差


一做完時其實幾紅, 並唔係因為部機, 我覺得主要係因為針清....不過第2朝一起身就消左紅, 仲好似乾淨白左~



後感:未有太大衝動想再做多次


沒有留言:

張貼留言