2011年4月12日 星期二

mee-wedding 1st trial

上星期日我終於上去我租的mee- wedding睇衫啦~大家都千叮萬囑我要慢慢試, 唔好又咁快(哈哈, 因為我做咩都好快做決定, 所以佢地覺得我太快了), mee-wedding係我一搞結婚就上網搵到的第一間合眼緣的婚紗店, 上次一上去基本上望兩眼就落左訂連衫一件都無試(因為懶), 今次上去阿chee負責幫我揀衫, 佢好好眼光, 基本上全部我hold起的衫都係佢揀俾我, 佢好nice啊亦好helpful~不過第一次試身唔可以影相住~


試試下阿奶奶上左嚟, 又覺得mee d衫好靚, 於是佢同媽都各租左一件晚裝~大少俾錢.哈哈, 其實佢一早俾左錢我幫媽媽租衫, 但佢一時唔記得左又再自掏荷包..呵呵~賺了~


不過都有苦惱處, 就係當中敬酒那件我應否揀一件較簡單得有d似姊妹裙但穿得我好瘦好好身材的酒紅色裙子, 還是選一條較隆重似係新娘寡的金色裙子呢?!?好難選擇!


沒有留言:

張貼留言