2010年3月7日 星期日

RMK美妝交流會-打造水凝剔透日系妝

 剛過去的星期六有幸出席RMK的水凝剔透美妝交流會, 可以一睹來自日本RMK彩妝師AT KAOBAYASHI為我們專業詳細示範最新的彩妝試用, 當然當中唔少得是次的主角RMK最新的底妝產品- RMK GEL EMULSION COMPACT~

一去到會場, 我雙眼已經俾琳瑯滿目的彩妝產品吸引呢~好想打包晒返屋企...HAHA





粉底尼家嘢同手機一樣真係日新月異, 所以想想追求完美肌膚也不再是難事. 而聽完一輪詳細的講解先知道原來今次尼個粉底咁勁係因為裏面的3大成份:超彈力凝膠, 夏威夷果油E和甜菜粉....而點解會咁勁爆呢.....請看我下回認真試用的分享...當中會詳細解開它們點可以打造夢寐以求的水嫩彈力肌?


彩妝示範開始啦~..你睇幾仔細~由上BASE-遮瑕-粉底-定妝--眼影-胭脂-唇都逐一去介紹令大家都獲益良多..尤其好似我尼D之前較少接觸RMK,來之前我只用過它家的BASE, 所以今次真是有福了, 可以試齊咁多妝品^^








YEAH!!!!我完妝啦~因為今之係主題係靚靚的無瑕肌, 所以眼妝方面都係較自然, 只係加強返堂眉同根根分明的眼睫毛, 起初一聽到無EYLEINER!!!???OH!MY GOD, 我尼D眼仔唔夠精靈的人平時寧願唔搽睫毛液都要畫返眼線咖...不過偶而學下D日本妹咁剩靠眼影同睫毛液去扮下天生麗質都好似唔錯啊~起碼好似後生D..HAHA...第一張係我一化完係會場影, 2張係已經過左數小時再淋左一陣雨後影嘅...都幾KEEPWOR...最後送多張我的靚靚RMK GEL EMULSION COMPACT~


P.S大家一定要追看我稍後的用心試用分享啊....因為小試2日真係好好好用啦...HEHE.


沒有留言:

張貼留言