2010年3月12日 星期五

咖哩味的1000亳克膠原蛋白~

膠原蛋白相信都無邊個女性唔知係美肌聖品啦只知到佢可以幫助皮膚緊, ,, 但真係無諗過同味道扯上任何關係不過對於日本人真係無嘢係無可能的,…全新的低卡路里即食日本麵就係加入左1000亳克的海洋膠原蛋白, 同時有6款味道供應, 而卡路里只係一般即食麵的1/9..對於好似我尼D貪食,易肥又怕肥的人士真係一大發明所以無意中見到SASA有試食招募,即刻參加, 而好好彩抽中左咖哩味, 一包共69KCAL已經係6款味道中最高KCAL的一款啦~




準備開餐…..


1.     要先用熱水泡麵千萬唔好開火煮,因為高溫會破壞晒D膠原蛋白


2.     再將D調味料加入200ML的熱水


3.     然後將麵隔水放入2的湯中就OK

個樣都唔錯, 而且真係好大陣日式咖哩味, 味道亦都係同平時食會肥的咖哩係無咩分別都幾好味….D麵由於係用蒟蒻同非基因改造的豆腐及豆乳製成, 所以都係爽口….不過要講一下就係如果我要靠佢做到減肥成效真係..好有難度因為食左好似無咩腹滿感反而因為佢幾好味的關係相對刺激左味雷令我好想食更多嘢..起初我都以為我係為食啫其實係飽嘅..1PM食左佢做LUNCH未到4PM我已經餓到胃痛..要唉TEA…結果我當日係食左更多份量的東西LAW….不過尼個都係我個人CASE啫..如果閣下唔係好似我咁擦得又咁懶,自己再花D心思加入一些健康的配料(即菜多肉少咁), 其實都應該係有效嘅, 不竟一餐要不100KCAL都真係好少選擇咖咋, 而且仲要係食得落口覺得好味的, 更是少之又少~同埋減肥尼家嘢從來都係要付出同挨下先有成效咖啦

沒有留言:

張貼留言