2010年3月14日 星期日

我要白瓷無瑕肌part.1

“美白”尼個動作係我未未過24歲之前從未列入過我考慮的範圍啦,皆因少年時的我美容知識貧乏之餘持住”天生麗質”…哈哈….去到成26歲先開始搽防晒…但都未美白…不過我人生就開始左要”戰荳”…..戰事告一段落…面上卻遺下滿目瘡痍的荳疤紅印….而最令我懊惱的是這些荳印是會生生不息的在同一個位置翻發…所以我就開始了美白去印行動….但大家唔知唔知道坊間好多美白成份的東西用左其實係會致荳..我自己就係極易生粒粒的人…都領左唔少嘢咖…所以要做到艾白之餘又唔生粒粒都真係好難,
期間都有試過一兩隻係ok,
但都未算各方面最好….不過我總於遇到一支目前為止用過最好用,,,各方面都好合乎我要求的美白精華啦…真係踏破鐵鞋無覓處呀!!!!佢就係estee
lauder
全新 cyber white
exadvanced performance brightening essence
突破亮白高效精華~



我最buy佢係以亞洲膚質中的4種主要色斑去研發而成,
主打針對頑固色斑,
表皮色斑, 潛藏色斑,
同我最最最關心的”復發型色斑”…..我試左咁多唔同品牌的美白產品都係第一次見到有產品係表明可以治療皮膚表層底層因曾經受過刺激傷害的”記憶”而變成重覆發炎的皮膚問題…除此之後..佢仲有一樣令我bling
bling
聲的就係佢可以迅速去除老廢細胞與肌膚的殘留物質(即堆積係毛孔周圍和開口處的黑色素),
讓皮膚望上去更有光澤均勻的膚色,
毛孔更加淨透





好…先去一去片睇下我用左1week的效果先…..先旨聲明..係尼個星期咁啱撞正唔方便嗰幾…日平時尼般時間我會過得好灰暗咖,因為d粒粒會生到痴晒線..但唔知關唔關佢裏面有qd消炎同抗荳成分…尼次d皮膚好似stable,
連我mother都話好左啊^^


BEFORE


AFTER
1 WEEK




總括1星期的用後感係…果然一分錢一分貨,
佢的售價係$610/30ml…都幾貴,
不過效果真係快埋兼顧好多層面..因為真心同大家講對於易生粒粒的人士..美白產品真係要慎選咖…


1 則留言:

  1. It seems to work ar ~~~ 我都煩緊點去暗粒同暗瘡印~~~ 有咩好介紹同建議?

    回覆刪除