2010年3月21日 星期日

減住壓嚟美白

 睇嚟我可以以最白白浄的皮膚迎夏日啦....因為我超好彩地可以試用klehl's醫學強效美白精華同醫學亮肌潔膚乳霜~真係好多謝theztyle & klehl's^^

好得意的大藥丸包裝切合晒佢係醫學強效淨白配方




Ultimate White Intensive Whitening Essence $460/50ML + Ultimate White Brightening Cleansing Cream$210/150ML



仲有一個小香枕, 淡涼的幽香係來自裏面係的薰衣草....大家知唔知薰衣草係有助減輕壓力和平衡情緒..而除左紫外線, 外在壓力(污染, 環境)及內在壓力(精郎神上)同樣引致黑色素產生.....所以今次klehl's尼系列的美白產品有別於其他同類產品係佢加入左一系列獨特天然的香薰油精華去舒緩緊張&壓力..令日日忙不停的靚女們可以減住壓嚟美白~


當然由我收到至而家都只不過係用左2..我唔會因為抽中試用就好hard sell咁話佢好好用,因為仲未試真..不過我可以肯定佢pass左我對美白產品的首要條件就係無致荳啊~因為我的皮膚對會致荳的產品係即用見效快過打針, 所以無生奇怪東西已經對佢加分不少,因為好少美白產品我用左係唔生粒粒的~



不得不提尼兩款產品唧出來的的外觀啊~係呈珠光白光澤的,就好似珍珠的表面咁...原來查看之下佢係注入左天然礦物閃亮粒子能加倍折射光線, 即時提升光澤感....連幼紋都可以減淡的(尼個令我雙眼發光)..我成日以為美白係同去皺分開嘅..估唔到原來可以一支過


係唔係好唔錯咁呢..我仔細睇完佢的資料都覺得好有期望..就等我再試真些同大家報告下佢到底係唔係咁''強效''~等我啦~


沒有留言:

張貼留言