2010年3月28日 星期日

舊襯新,變出新形象

 雖然我唔係好知係別人眼中的自己係咩形象..不過我自己又真係唔會去定死自己個style..什麼一定唔着,or只着黑白灰之類...只要I like it, than I take it..( 當然我要afford到啦!!..當堂唔型.../0\))...雖然天氣一冷一熱...不過都係時候換下季啦..雖然我係做時裝嘅人..不過都唔算係喪買衫的人..因為我太多嘢想買啦..要分散下投資...hehe..所以我的方案就係..每季買幾件新的再配搭返d舊的重新執下個image..咁麥又新一季囉..d衫仲好似着極都有新鮮感^^...我好懶呀..剩係換左兩套上衣..因為趕住食飯


今期新入手全係下身嘢......


我尼個leggings狂又買新leggings啦~件top顯得我好似瘦左..其實我肥左好多啦
俾我摷返上年係h&m買的頸鍊嚟襯...尼條鍊買左咁耐一次都無帶過..其實我好少帶accessories..唔係唔鍾意..查實我係勁like..但懶到出汁要戴要除..又要放返好...><..剩係執衫已經好煩...所以我家d飾物係多到唔記得..因為無帶過.....*o*


 


雖然我氣腿好粗下..但條leggings靚到咁..我真係忍唔住買左..不過都ok嘅..因為佢d lace係前中..係視覺上唔係有膨脹感


第2樣新買的係hit左幾季都仍keep going on的低浪褲..有睇開我blog的靚女們都知上年我都介紹過叫harrem pants....市面有好多唔同料的..大多數係牛仔..浄色多..hehe..我買左花花啊..問你死未~...


花花褲上身match 浄色係最perfect..我自己摷返着左n咁多季的linen 白色上衣襯..好渡假feel 呢..請無視我對鞋..我d鞋入晒盒..唔想摷...如果改襯類似下面款的鞋會好好多..平底個對我訂左,支到..當然襯下面高踭個款瘦d啦..但我平時做嘢真係唔方便着高踭啦..條腰會斷咖


(sorry erica..借左你d相)


.



第3樣買的...靚cutting+靚死水的窄牛一條..我好多藍牛..搵左條灰累好耐咖啦..終於俾我搵到..(其實都無咩刻意搵過..haha)..你睇..明明唔高..着左都好似腿長左咁..最鍾意尼d褲咖啦..幫我收埋d肥膏.....


3 則留言:

  1. 我都想買條灰牛, 之前個d著得唔舒服, 丟咗
     
    我開多咗個新blog呀~~係for結婚野, 你得閒幫襯吓啦~些些
    [版主回覆03/29/2010 12:53:00]一分錢一分貨啊!老友~
    加油啦..你好似仲多嘢煩過你個妹wor

    回覆刪除
  2. 小姐, 你條腿有幾粗呀? 哈..... 咪玩啦!

    回覆刪除
  3. 有興趣入來睇下啦 ~~ 新開張 ~~低價發售日韓風小物,不妨看一下丫~
    http://hk.myblog.yahoo.com/old_lady_yu/
    可以 當面交收 架=) 有實物圖架~~~~仲有好多款架~~^^


     



     

    回覆刪除