2010年3月30日 星期二

去荳穩定肌之推介

有睇我文的人都知我一再強調我係好易生粒粒的人..長期有一堆在左近..不過可幸不時有D好嘢用下..皮膚真係好左唔少好似今次咁就好好彩有機會用到荳荳肌的好朋友-有機護膚系列Melvita



雖然有不少補品進貢下塊面, 但奈何我本身個內分泌不是太好,腸胃甚差所以成日係d腮位下巴生粒粒, d通粒粒通常都係唧唔到嘢嗰d=好難消..



對付方法就係每晚都會洗完面用濕滿matte effect skin tonic的麗私化妝棉fu係重災位 10mins,(未乾咖)然後再輕拍全面特別毛孔大同易出油位..我睇女人我最大話要拍出自己歲數的double次數..only拍左自己歲數的一半..再少d



因為有金縷梅用薄荷成份,所以feel到涼涼的


fu左3日..真係極速消荳...唔好話睇唔出啊


可能全植物精髓,又有薄荷在內, 佢個radiant complexion prerfecting cream唧出嚟係好fresh的綠色


我上完tonic 就會搽返美白精華(要去印嘛)跟住就搽佢啦,很欣賞它有別於一般偏乾的有控油功效的產品, 事關我只有T-zone較出油其他位都偏乾的, 但是全面搽它都不會覺得乾



係生荳荳的時候, 皮膚最需要的就係要穩定狀況, 尼個係我多年戰荳心得而成份天然有機的產品絕對一定可以穩定肌膚所有的不安定狀態, 皮膚穩定左才可以再按自己的需求去upgrade肌膚嘛(好似firming, 美白..etc)


 



沒有留言:

張貼留言