2010年3月14日 星期日

靚妝必備品


自我手執化妝掃開始學化妝開始,
我的化妝品存量係以不正常的速度倍增啊,(
而荷包內的存貨亦係正高速蒸發中)



到底當中咩我係買得最多呢!!!??….你估到嗎?…..對我嚟講佢係化妝品中的靈魂啊~一個靚妝始於它,
….
估到未?…..麥就係base囉….點解咁重要?一支好的base係令個底妝打得靚的必要條件啦…雖然好多人化妝都會落成7成力係對眼度….但係其實你塊面上主要的部份係皮膚囉,
如果你個底妝打得唔靚皮膚望上去唔夠光滑,
好老實講對眼化得幾靚都係徒然….而好老實講香港空氣環境可能較差,
再加上大部能幹的”港女們”工作壓力又大..所以大多皮膚有很多問題,
於是一支base係唔夠用咖…買買下就買左咁多啦..d只係我較常用的幾款咋..

當然如果係for自用緊係唔洗買咁多啦,
只買一支優質的base就已經好夠洗咖啦..如果你自問唔係火山一旅,..只係想上妝貼點,
持久同保濕d的話我有好介紹呢,
尼支係我自己同幫人也常用base,
Shiseido
Urban
Environment UV Protection Cream Plus SPF30 UVA




全日防曬修護乳霜~佢係無色咖,其實好skincare



質感輕柔,適可作妝前底霜,具高度保濕功效。好似我尼d個鼻翼位長期甩皮,
面仔成日因為唔夠保濕到下午容易浮粉的話,
用佢嚟打底,
個妝係的確貼服好多,
因為佢幾保濕,
而且當中有防晒,
又省卻左一層功夫,
好似係$300左右售價~有時懶得濟我用完精華直接用佢做日霜再局部遮瑕,
上返碎粉就出門啦,
所以真係唔錯,
用量唔好太貪心,
真係一粒大黃豆分量就ok咖啦…大家唔洗驚佢會笠..佢雖然夠滋潤,
但係吸受得好快,d都唔笠..因為佢做得base,
如果唔吸受得快..根本推唔得勻個粉底

BEFORE

搽左base + 2-ways cake後


其實都可以睇到塊面好似滑左同個妝都貼服左咖


2 則留言:

  1. 呢支係咪新出架~??THANKS因為只知有ASSNES<-好多SIS都話GOOD~
    [版主回覆03/15/2010 19:42:00]尼支係新出咖..佢個質地for做base唔錯咖~

    回覆刪除