2010年3月14日 星期日

解開RMK極緻美肌之迷

RMK的試用分享下編終於出啦^^



苜先重溫下尼款RMK GEL EMULSION COMPACT有些什麼特色呢~仍係上次的美妝交流會中得知尼款粉內有3大成份-1)超彈力凝膠-可以達至撫平動態紋, 填平毛孔, 透明感, 透氣性和遮瑕 ,2)夏威夷果油E-加速與肌膚融合去造出服貼感和潤澤感, 不易產生脫屑現象, 3)甜菜粉-佢係生長係東北海道極寒冷的地方,並且係天然胺基酸可以像玻尿酸一樣的保濕效果預防肌膚水份蒸發...聽完係唔係好心動呢...不過試過先最實際............我自己本身係毛孔同瑕疵較多的並且易長粒粒的一族....


素顏時的月球表面

連續用左1個星期, 我試過唔同的方法去用它...我好老實用大家講它是非常非常的易推, 真的不會起屑, 很服貼,



而且超保濕, 不過如果真的要去到零毛孔肌, 是要再加一支好的BASE打底再可以真的遮晒所有毛孔, 不過佢的遮細紋效果是不錯的, 另外如果貪快直接單用它的話確是令肌膚有一層潤澤感, 但卻相對不太控油以致持久性下降呢, 而我本身係較喜歡啞緻的妝感, 所以我是建議最後再加碎粉去定妝, 這樣會較持久呢~....HEHE...俾大定睇下我用尼隻粉底化的一款妝吧^^



都幾有光澤度啊...同埋我發現如果最D位想遮高D用手指印上會好D咖




 


我尼D懶人平時真係頭都唔梳下...HEHE第一次幫自己SET起晒起晒個頭..



沒有留言:

張貼留言